INSPIRATIONS


Każdy z nas czasem potrzebuje się zainspirować lub czymś zmotywować. Ja w poszukiwaniu tego wybieram najczęściej aplikację "Tumblr" oraz "We♥It" . Można znaleźć tam wiele obrazków które pomogą nam zmotywować się do ćwiczenia lub zainspirują nas do stworzenia jakiejś fajnej stylizacji. Moim zdaniem dobrze jest używać takich aplikacji rano- by zmotywować i zainspirować nas do działania i tworzenia nowych rzeczy.

O to przykładowe obrazki z których możemy czerpać motywację/inspirację:


♪ do ćwiczenia aby uzyskać wymarzoną figurę























♪ do przygotowania czegoś innego do zjedzenia :D


















♪ do stworzenia cudownej i wyjątkowej stylizacji



























♪ do zrobienia odlotowej fryzury














W komentarzach napiszcie gdzie szukacie inspiacji :)
Pamiętajcie też, żebyśmy jej szukali w życiu codziennym, a nie tylko w internecie :)
Do następnego posta
Buźka :*

7 komentarzy:

  1. ćwiczenia i dobre jedzenie <3 moje ulubione inspiracje :)
    www.sylwetkawbudowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie inspirujące posty :) Sama taki kiedyś zrobiłam. Zapraszam do mnie na najnowszy post--> http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/01/haul-z-zalando.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zdrowe jedzenie, np. jogurt z owocami, czy jakieś omlety owocowe, ale nie lubię ćwiczyć. obiecałam sobie to na ferie..więc może zacznę jednak ćwiczyć trochę haha. A moje ferie są od jutra:)!♥

    TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne inspiracje :) Super post

    Zapraszamy do nas;
    http://julivblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uwielbiam zdjęcia inspiracyjne, w szczególności sportowe i modowe! Na więcej inspiracji zapraszam na moja stronke We Heart It - fashionheart_xoxo Zapraszam do siebie - kosmetyczny post! http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń